උතුර නැගෙනහිර ගැටළුව සම්බන්ධයෙන් බලය බෙදීමේ ක්රියාවලියකට යාමට යෝජනා කෙරේ. පිරිසක් මෙයට එකහෙලාම එරෙහි වෙති.බලය බෙදීම යනු කුමක්ද කියා සොයා බලමු.
ඒකීය හා සන්ධීය කියා ව්යවස්ථා දෙවර්ගයකි. මෙම බෙදීම් නිශ්චිතවම වෙන්කර පෙන්වා දිය නොහැකිමුත් 13 වන ආන්ඩු ක්රම ව්යවස්ථාවෙන් පසු ලංකාව සංධීය දෙසට ගමන් අරඹා ඇති බව පැහැදිලිය.එහෙත් තවම ඉන්නේ ගන්දබ්බ අවධියේය.
බලය බෙදීමකදී රට නොකැඩීම අනිවාර්ය කොන්දේසියයි.එය ව්යවස්ථාවටම ඇතුලත් කෙරේ. ඉන් පසු එම සීමාව යටතේ උපරිමව බලය බෙදිය යුතුය. මෙහිදී බලය යනු මල් පාත්ති වලට වතුර දැමීමේ බලය වැනි ඒවා නොවන බව කිව යුතුය.එසේනම් මොනවාද
පොලිස් ඉඩම් බලතල ඇතුලුව දැනටමත් 13 න් හී ඇති බලතල සක්රිය කිරීම ,ත්රිවිධ හමුදාවක් තබා ගත හැක්කේ විදේශ සබදතා පවත්වාගෙන යා හැක්කේ යුද්ධය හා සාමය ප්රකාශකල හැක්කේ,ජනරජයේ මුද්රාව ලගතබාගත හැක්කේ ,වරදකරුවන්ට සමාව දිය හැක්කේ මධ්යම රජයේ ප්රධානියාට පමනි.
උතුරු නැගෙනහිරට තමන්ගේම ව්යවස්ථාදායකයක් නිර්මානය කර ගැනීම, ශ්රී ලංකා ශ්රේෂ්ඨාධිකරනය විසින් මෙහි සම්මත කරන පනත් පසු විපරමකට ලක් කරනු ලැබිය හැක. රට දෙකඩ කිරීම වැනි දෙයක් යෝජනා වුනොත් එය ජනමත විචාරනයකට ලක් කල යුතුය.
දෙමල ජනයා ජාතියක් ලෙස පිලිගැනීම.
වෙන්වීමේ අයිතිය ඇතුළු ස්වයන් තීර්න අයිතිය, කලබල නොවන්න. කැනඩාවේ කියුබෙක් ප්රාන්තයේ සහ අයර්ලන්තයේ බෙදුම්වාදී ජනමත විචාරන සාර්ථක නොවීය. වෙන්වීම යනු සිතනතරම් ලේසි නැත. මෑත යුගයේ බෙදී ගියේ දකුනු සූඩානය පමනි.ඊට හේතුව බලය බෙදීම නොව බලය නොබෙදීමයි.
බලය බෙදීම ගැන සාකච්ඡා විය යුත්තේ තිම්පු සාකච්ඡාවලින් ඉදිරියට මිස ආපස්සට නොවේ.
රට බෙදීමට අපටත් වඩා විරුද්ධවන්නෙ ඉන්දියාවය. අප ඉන්දියාව සමග පෙලට සිට ගත යුත්තේ එබැවිනි.
මට ඊළාම්වාදියෙක් හෝ කොටි හිතවාදියෙක් නොවෙමි. මම උතුරෙ හා දකුනේ ජාතිවාදයට විරුද්ධය.කොටි පෙරටුකරගෙන ඉදිරියට ආ දෙමල ජාතිවාදයට එකහෙලාම විරුද්ධය.
අසූව දශකයේ උඩුවරගේ හෙන්රි පෙරේරා ප්රමුඛ පිරිස ගෙන ආ ප්රගතිශීලී මතවාදය ට කිට්ටු මතයක් දරන අතර සිංහලයන් යනු ද්රවිඩ ගෝත්රයක් බව ප්රකාශ කරමි.උත්තර භාරතීය වෙස් මුහුනක් දමා සිටියත් අප සැබවිම ද්රවිඩයන්ය.
ඒකීය හා සන්ධීය කියා ව්යවස්ථා දෙවර්ගයකි. මෙම බෙදීම් නිශ්චිතවම වෙන්කර පෙන්වා දිය නොහැකිමුත් 13 වන ආන්ඩු ක්රම ව්යවස්ථාවෙන් පසු ලංකාව සංධීය දෙසට ගමන් අරඹා ඇති බව පැහැදිලිය.එහෙත් තවම ඉන්නේ ගන්දබ්බ අවධියේය.
බලය බෙදීමකදී රට නොකැඩීම අනිවාර්ය කොන්දේසියයි.එය ව්යවස්ථාවටම ඇතුලත් කෙරේ. ඉන් පසු එම සීමාව යටතේ උපරිමව බලය බෙදිය යුතුය. මෙහිදී බලය යනු මල් පාත්ති වලට වතුර දැමීමේ බලය වැනි ඒවා නොවන බව කිව යුතුය.එසේනම් මොනවාද
පොලිස් ඉඩම් බලතල ඇතුලුව දැනටමත් 13 න් හී ඇති බලතල සක්රිය කිරීම ,ත්රිවිධ හමුදාවක් තබා ගත හැක්කේ විදේශ සබදතා පවත්වාගෙන යා හැක්කේ යුද්ධය හා සාමය ප්රකාශකල හැක්කේ,ජනරජයේ මුද්රාව ලගතබාගත හැක්කේ ,වරදකරුවන්ට සමාව දිය හැක්කේ මධ්යම රජයේ ප්රධානියාට පමනි.
උතුරු නැගෙනහිරට තමන්ගේම ව්යවස්ථාදායකයක් නිර්මානය කර ගැනීම, ශ්රී ලංකා ශ්රේෂ්ඨාධිකරනය විසින් මෙහි සම්මත කරන පනත් පසු විපරමකට ලක් කරනු ලැබිය හැක. රට දෙකඩ කිරීම වැනි දෙයක් යෝජනා වුනොත් එය ජනමත විචාරනයකට ලක් කල යුතුය.
දෙමල ජනයා ජාතියක් ලෙස පිලිගැනීම.
වෙන්වීමේ අයිතිය ඇතුළු ස්වයන් තීර්න අයිතිය, කලබල නොවන්න. කැනඩාවේ කියුබෙක් ප්රාන්තයේ සහ අයර්ලන්තයේ බෙදුම්වාදී ජනමත විචාරන සාර්ථක නොවීය. වෙන්වීම යනු සිතනතරම් ලේසි නැත. මෑත යුගයේ බෙදී ගියේ දකුනු සූඩානය පමනි.ඊට හේතුව බලය බෙදීම නොව බලය නොබෙදීමයි.
බලය බෙදීම ගැන සාකච්ඡා විය යුත්තේ තිම්පු සාකච්ඡාවලින් ඉදිරියට මිස ආපස්සට නොවේ.
රට බෙදීමට අපටත් වඩා විරුද්ධවන්නෙ ඉන්දියාවය. අප ඉන්දියාව සමග පෙලට සිට ගත යුත්තේ එබැවිනි.
මට ඊළාම්වාදියෙක් හෝ කොටි හිතවාදියෙක් නොවෙමි. මම උතුරෙ හා දකුනේ ජාතිවාදයට විරුද්ධය.කොටි පෙරටුකරගෙන ඉදිරියට ආ දෙමල ජාතිවාදයට එකහෙලාම විරුද්ධය.
අසූව දශකයේ උඩුවරගේ හෙන්රි පෙරේරා ප්රමුඛ පිරිස ගෙන ආ ප්රගතිශීලී මතවාදය ට කිට්ටු මතයක් දරන අතර සිංහලයන් යනු ද්රවිඩ ගෝත්රයක් බව ප්රකාශ කරමි.උත්තර භාරතීය වෙස් මුහුනක් දමා සිටියත් අප සැබවිම ද්රවිඩයන්ය.
No comments:
Post a Comment